vrijdag 15 november 2013

In Memoriam Storm 10-11-'13



 
 
In memoriam
10-11-13

Storm is niet meer, vanochtend lag ie nog lekker uit te buiken op de bank en nu ligt hij levenloos is zijn mand

Storm is niet meer, vanmiddag rende nog vrolijk rond op zoek naar konijntjes en nu wordt hij omringt door kaarsjes
en zijn hondenvrienden waarvan Paco toch wel heel verdrietig is

Storm is niet meer, vanavond heeft het onheil toegeslagen, zijn spontaniteit, de drang naar avontuur en vrijheid is hem noodlottig geworden.

Storm is niet meer, op zijn weg naar avontuur heeft een auto het licht uit zijn mooie prachtige ogen gedoofd.

Storm is niet meer en ik voel me leeg en verdrietig.
Diep in mijn hart heb ik er altijd rekening mee gehouden dat zijn onbesuisde manier van leven hem ooit weleens noodlottig kon worden.

Storm is niet meer, ja, ik had het kunnen voorkomen door hem altijd en te immer aan een lijn te houden maar al mijn vezels in mijn lichaam schreeuwen nu nog steeds dat ie daar diep ongelukkig van geworden zou zijn.

Mijn mooie ondeugende Storm is niet meer en nu ik deze woorden opschrijf dringt het tot me door dat ik voor altijd mijn grootste, grappige knuffelbeer kwijt ben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten