zaterdag 25 februari 2012

De week van Gaat-ie-Mee....week 8

Klik op de foto's voor een vergroting!

De lente is in zicht, hier en daar zie je al crocusjes tevoorschijn komen, hoor je vogeltjes weer zingen en laat de zon zich steeds vaker zien. kortom een heerlijk begin van de week.
De week werd nog leuker toen ik een sms-je van de baasjes van Youp ( hieronder op de foto) kreeg met de mededeling dat er een tas klaar stond met hondenspeelgoed die ik mocht hebben voor op mijn speelweide

Zoals je hieronder ziet werd er van dat speelgoed gretig gebruik gemaakt, wat hadden ze toch een een plezier ;-)
In een hondenleven is achter elkaar aanrennen, elkaar een beetje uitdagen en apporteren het leukste wat er is en dat gaat het beste als wat hulpmiddelen hebt zoals ballen of flossen ;-)
Namens de viervoeters van Gaat ie mee willen we dan ook de baasjes van Youp hartelijk bedanken.
Maarten het baasje van Chica (hieronder op de foto) was na lange tijd ook weer eens aanwezig.


Maarten had zijn eigen speeltje meegenomen waar de honden mee mochten spelen wat wederom  ontzettend veel spelplezier opleverde. Voor mijn Woezel was het dubbelfeest, Woezel associeert Maarten namelijk met spel en leuke logeerpartijtjes, hij is dan ook niet bij Maarten weg te slaan en het kost me heel wwat moeite om hem op het eind van de wandeling weer in mijn eigen bus te krijgen.
De andere viervoeters vermaakrte zich ook prima met Maarten. Hun vraag aan hem is dan ook: Kom eens wat vaker langs en vergeet dan niet je speeltje mee te nemen;-)

                             
Kom nou maar op met dat balletje !

Dus lieve mensen, mochten jullie speeltjes hebben waar jullie viervoeter toch niets mee doet dan zijn ze bij de viervoeters van Gaat ie Mee van harte welkom
Tessa, de houdini onder de honden, daar ben ik achter gekomen toen ze deze week bij mij logeerde. Ze kan deuren van binnen en naar buiten toe met haar voorpoten open maken, heel erg slim. Gelukkig had ik het eten heel goed opgeborgen, anders was er niet veel van overgebleven ;-)
Tessa heeft zich overigens prima vermaakt tijdens de logeerpartij.

Butch ziet er heel erg stoer uit maar heeft een heel klein hartje

Vrolijke Desty kijkt hier even heel serieus

Strike the pose!
              Van boven naar beneden: Tessa, Lola, Nanda, Dude, Butch, Izzy, Asjabi, Freek en Paco
Loeki, Dolce en Desty vermaken zich prima
Loeki logeerde deze week ook bij mij, ze is razendsnel, voor je het weet staat ze boven aan de trap;-)
                                                       Judith overdenkt hier haar zonden;-)
Als Frits tijdens het rennen de andere honden niet kan bijhouden maakt ze altijd een heel hoog blaffend geluid alsof ze wil zeggen: Wacht op mij!!!!

  Paco doet hier auditie voor 'The voice for dogs'

En dan hier nog veel meer foto's
Enjoy!

                   

                    

                    



Geen opmerkingen:

Een reactie posten