zondag 11 maart 2012

De week van Gaat ie Mee..Week 10....The Movies...

Deze week verliep het niet helemaal zoals gepland. Tijdens het ophalen van de honden wilde mijn bus   ineens niet meer starten:-(
Gelukkig ben ik lid van de ANWB die na mijn telefoontje 'uit de brand'kwamen helpen.Al snel werd duidelijk dat de startmotor stuk was,geen goed nieuws maar door wat trucjes en de hulp van een toevallige voorbijganger lukte het uiteindelijk toch hem weer aan de gaang te krijgen. Wel mocht ik de motor niet meer uitzetten en moest ik linea recta naar de garage rijden om er een nieuwe in te zetten.Uiteindelijk was alles in 1,5 uur gepipt maar was ik wel 225 euro lichter:-(
Toch heeft het mijn dag niet kunnen verpesten want toen ik de honden alsnog verzameld had en naar mijn terrein reed maakte de honden door gewoon zichzelf te zijn mijn dag weer goed, getuige de onderstaande beelden.
Wat heb ik toch een fantastisch beroep;-))






Geen opmerkingen:

Een reactie posten