vrijdag 30 maart 2012

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Grrrrrrrrrrrr, denk je een keer lekker op schema te lopen, gooien anderen weer roet in het eten grrrrrrrrr
Het begon met een deur die niet open werd gedaan en waar ik toch echt een hond af moest leveren, vervolgens staat er een auto onnodig midden op de weg geparkeerd waardoor ik niet door kon rijden, weer verder zat ik achter een tractor op een weg waar je 80 mag en waar ik niet kon inhalen, toen was er een slot stuk waardoor ik een hond niet kon meenemen en of het allemaal nog niet genoeg was, was er ook nog een straat afgesloten waar ik in moest grrrrr.
Toen mijn kookpunt bijna benaderd was keek Paco mij aan met een blik van 'maak je toch niet zo druk' en toen ....was alles weer goed;-)
Paco, hij brengt het goede in me naar boven door simpelweg zichzelf te zijn. Ik prijs me heel gelukkig dat hij in mijn leven is gekomen;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten