zaterdag 3 maart 2012

De week van Gaat-ie-Mee....week 9

Wederom een heerlijke week achter de rug waarin de speelweide een heuse oprijlaan heeft gekregen zodat ik bij welke weersomstandigheden dan ook veilig het terrein op kan rijden zonder dat ik de kans loop datmijn bus vast komt te zitten. Niet dat ik ooit vast ben komen te zitten maar de kans daarop was na al die verschillende weersomstandigheden wel aanwezig en nu is het wel zo fijn dat die kans nagenoeg nihil is:-)

Hoopvolle blikken van Lola, Guusje, Desty, Storm, Butch en Chica

Het is een hele sport om Libia bij te houden maar Tessa doet haar uiterste best
Lola met haar prachtige ogen vraagt haarzelf af wanneer dat balletje nu toch een gegooid wordt

Izzy vindt de ophef over die balletjes zwaar overdreven, zij luiert liever ;-)

Het favoriete plekje van Saar is de zandbak waar ze lekker kan graven en rollen, ze neemt dan ook vaak de halve zandbak mee naar huis;-)
Omdat mijn laptop aan het einde van zijn latijn is met als gevolg dat ie enorm traag is en telkens uitvalt als ik foto's wil bewerken hou ik het deze week alleen maar bij een paar foto's en een slideshow.
Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten